Bästavän!<3



Elin Andersson!<3

Du är den bästa vännen som jag någonsin har haft :)
Jag älskar dig bara mer och mer för varje dag som går!
Du får mig alltid så glad.
Du vet precis vad du ska säga för att få mig att skratta.
Jag har dom bästa minnena med dig och fler och bättre ska det bli!
Gumman, du gör verkligen mina dagar med din sjuka och vridna humor :)
Älskling, du ska veta att jag gör allt för dig!<3
Halloween vad den BÄSTA kvällen i mitt liv.
Det var då vi träffades på ricktigt och blir så jävla bra vänner :)<3
Haha med dig kan jag aldrig ha tråkigt.
Du är som en ängel.
Du är värld allt i mina ögon.
Gumman, det finns ingen bättre än dig!<3
Lämna mig aldrig ensam här på denna jord.
Tänk om alla kunde ha en sån bra kompis som dig :)
Då skulle fan jorden vara en bättre platts Oo
Elin, Jag älskar dig, nu och föralltid gumman!<3
Jag skulle kunna ge upp allt bara för att få vara med dig!
Elin, Du kommer ALLTID att ha en speciell platts i mitt hjärta :)<3

Ann-Sofie Maria Helin <3 Elin Johanna Andersson
Bästavänner för alltid!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0