Fest (A) ;)

Sitter hemm hos Victor på fest ;)

Först vart det grilla, det va skit kul :D:D
Men det vart kallt -.-'

Sen drog vi till råssnäs, där träffade jag Habibi (Madde) :D<3
Jag drog hem till madde och skulle hämta hennes moppe.
Hennes mamma gav mig nycklar, hjälm och handskar och bad mig hålla koll på madde -.-'
Det va svinkallt i råssnes så passade på tt åka hem och hämta en till tröja, bytte jacka och hämtade vantar.
Hämtade även batterier till maddes högtalare så hade vi music :D

Sen drog jag till Råssnäs igen.
Där var det FETT tråkigt och as kallt.
Vi skulle dra hem till mig på efter fest för att syrran skulle ha det.
Men nej, så vart det inte -.-'
Madde och jag skulle bra åka lite moppe, eftersom att vi hde hennes moppe och dom andra gick.
Vi skulle bara åk förbi Victor och kolla läget.
Men det vart att vi stannade där och nu sitter vi här :D
Jag får ju inte dricka (eftersom att jag kör moppe)
Men jag tror nog att jag är något onyckter nu enda :P (A)
Hoppas på att festen blir bara bättre och bättre :D:D

Puss och Kram Berryfuck<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0