17.01

Idag har jag la inte gjort så mycket :P
Vaknade hos Stoffe kl kvart i 4 av att han och Madde snackade på msn -.-'
Vi 5 skjutsade Stoffe bort mig till macken i charlottenborg där Madde hämtade mig :D
Va något förbannad på Stoffe så jag och Madde försökte få iväg honom :O
Lyckades tillslut med det och båda satt och as garvade ;)
Jag för att jag va så arg och Madde för att jag garvar när jag är arg -.-'
Sen har jag varit hos Madde typ hela dagen ^^
Förutom dom få timmarna jag varit i skolan :P
Efter skolan så somnade Madde så nu funderar jag på att ringa och väcka henne och dra med henne ut :)
Aja, vad som än händer så ska jag fan ut nu ;)

Pussoch Kram Berryfuck<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0