Fuck this shit!



Allting blir bara värre och värre för varje dag som går.
Orken blir bara mindre och mindre.
Jag vet inte om jag kommer orka något snart.
Att bara kliva upp ur sängen känns som att springa jorden runt.
Jag orkar aldrig gå ut. Aldrig med fri vilja.
Men jag tackar gudarna för att Madde får med mig ut!
Annars skulle jag aldrig komma ut..
Jag skulle aldrig klara av det.
Jag ber så mycket om ursäkt till alla som jag har varit dum mot.
Jag vet inte vad det är för fel på mig just nu.
Jag orkar inte göra något, humörsvägningar som in åt helvete och bryr mig inte om något eller någon :/
Jag vill bara få ett jävla slut på det här.
Alla som står mig nära sårar jag.
Jag vill inte det, för utan er klarar jag mig inte!
Dom få personer som värkligen känner mig ska veta att jag litar på er.
Jag hoppas att ni förstår hur mycket ni betyder för mig!
Och det är bara några få som känner mig.
Alla som tror att dom känner mig och går och sprider ut massa skit om mig kan jag ju säga direkt att ni vet inte ens vem jag är.
Jag är så jävla trött på erat jävla gnäll.
"Annsan är så" "Annsan håller på med det" "Annsan säger så" "Hon är värsta slampan ju"
Så jävla trött på't! Fattar fan inte vad ni håller på med.
Kan ni inte leva erat egna liv isf för att hoppa på och snacka skit om folk som inte ens har gjort er något?!
Seriöst. Så jävla dumma i huvet ni är!
All den här jävla skiten får mig bara att må så jävla dåligt.
Vill inte ens gå ut längre. För ni hoppar ju på mig direkt!
Så tyvärr, nej, jag kommer aldrig lita på er.
Jag har dom jag liter på och vill ni ha mitt förtroende så får ni bevisa att ni är värld det!
För jag orkar inte slösa mer tid på det!

Men nu ska jag fan fixa mig och sen blir det att träffa Älsklingen som jag har saknat så mycket!

Ha en as dålig dag iaf :)

Puss och Kram Berryfuck<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0